o fetita cu rochita

o fetita cu rochita
Karine Elena Lett

joi, 8 aprilie 2010

obicei

da...de vreo luna asa al meu copil a capatat un nou obicei: isi roade unghiile!!!Nu stiu ce sa ma fac cu ea...N-am suportat niciodata sa-mi rod unghiile...si acum, unghiile Karinei , de care am avut grija de cand era bebe, arata cam urat(sa nu spun groaznic)...I le tai destul de des, gandindu-ma ca asa nu va avea ce sa roada...dar mi-e ca mai rau fac...Sper sa-i treaca...
"-Mama, o sa ai niste unghii urate si o sa plangi cand vei fii mare!
-Ba nu!Sunt frumoase, ale tale sunt urate!"

Din minunile facute in ultimul timp...
L-a facut pe taica-sau maimuta, argumentand ca are par pe peste tot(fata, burta si picioare)
Nu-i place sa i se spuna ca seamana cu Franck.Pentru ea el e un baiat si nu are nimic in comun cu ea.Ea e o fetita.
A inceput sa faca "mofturi" la masa...Mananca mai mult daca ii dam noi, daca nu, ia de cateva ori si gata.Eventual spune ca are nevoie la baie ca sa scape.
Intr-o zi, eu glumeam cu Franck, spunandu-i ca da randament alergatul si ca a scapat de burta.Karine intervine in discutie "Oui papa, c'est vrai!Comment tu as fait ca?"(da, papa, e adevarat.Cum ai reusit asta? )Discutia continua si apoi merg sa o culc.Pe hol imi spune "Tu sais mama, je croix que papa a fait un gros caca!C'est pour ca qu'il a plus de ventre!" (Stii, mama, cred ca papa a facut un mare caca, d'aia nu mai are burta) :)))

Incepe sa deseneze din ce in ce mai bine :) Deseneaza iepurasi, purcei, case, copaci...Saptamana trecuta ne-am intalnit cu varul ei si ea facuse un desen si el si-a spus punctul de vedere" E urat, nici nu seamana cu un iepure!" :) Bineinteles ca s-a suparat, dar apoi , acasa mi-a spus "Tu sais mama, quand j'auras 6 ans je vais meme pas dire a un enfant de 4 ans que son dessin n'est pas beau"(Stii mama, cand o sa am 6 ani n-o sa spun unui copil de 4 ani ca desenul lui nu e frumos) :)...Are ea doar 4 ani, dar uneori pare constienta de anumite lucruri...:)
Oricum, din punctul meu de vedere, deseneaza foarte frumos, e atenta la detalii si reproduce ce a vazut in desene sau oriunde altundeva.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu