o fetita cu rochita

o fetita cu rochita
Karine Elena Lett

duminică, 22 august 2010

singure acasa

dupa cum spuneam, am ramas singurele o saptamana intreaga!(5 zile de fapt) si ne-am amuzat.
Luni , am fost la film: "Minunata calatorie a lui Samy", film care i-a placut foarte mult(mult mai mult decat Shrek 4).Am facut si prajitura cu ciocolata.Marti am mers la piscina.Broscuta mea abia astepta(a trecut ceva vreme de cand nu mai fuseseram) si apoi i-am facut o vizita Ralucai.Miercuri a fost St. Helene(dupa calendarul catolic) si ne-am serbat onomastica :) ;doar noi 2!(cum e vacanta, copii nu prea sunt pe acasa) A primit si ceva cadouri :).Cadoul preferat a fost un plus:Samy in persoana pe care acum il ia peste tot cu ea! :) Dupa-amiaza am iesit in "parc de loisirs" si ne-am dat in lanturi si in carusel si ne-am jucat acolo in parc.Joi am cam trandavit acasa dimineata si pe seara, cum vremea incepea sa se imbunatateasca, am iesit cu bicicletele in parc. Bineinteles ca nu ne-am plimbat foarte mult.Doar pana in parculet, unde erau copii si s-a jucat acolo.(de continuat)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu