o fetita cu rochita

o fetita cu rochita
Karine Elena Lett

luni, 16 august 2010

16.08.2010

Azi , m-a trezit la 6. Ii era sete :). Apoi a vrut cu noi in pat....si ca sa adoarma, se joaca in parul meu :D (va dati seama ce mai dorm eu :) )
Acum am ramas singurele acasa(pana vineri) si am fost la film, am facut prajitura cu ciocolata si am gatit impreuna.Maine mergem la piscina.Ea doarme de mai bine de 2 ore in patul meu...Maine voi avea parte iar de o trezire matinala :). O viata am si p'asta sa o dorm? :))
Saptamana asta va trebui sa-i cumparam un cadou lui papa, ca se apropie ziua lui...si duminica vrem sa plecam si noi(toti 3) in sfarsit, in vacanta! Nu stim unde inca. Ne-am facut fiecare cate "o lista cu doleante" si acum cautam "locul ideal" :)) Karine vrea: mare, apa, soare, parc, nisip si copii :) Eu vroiam si o chicineta(sa fie mai simplu dimineata) si fi-mea mi-a spus ca" putem sa mancam si la restaurant" :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu