o fetita cu rochita

o fetita cu rochita
Karine Elena Lett

sâmbătă, 6 martie 2010

martisoare...:)


Pentru mine 1 Martie clar inseamna martisor....Imi amintesc si acum verva ce era inaintea zilei de 1 Martie cand eram in Romania.Cui iau martisor? Ce martisor iau? Oare n-am uitat pe cineva?, martisoare pentru doamna invatatoare...si tot asa...
Acum sunt aici, in Franta, unde ziua de 1 martie e una banala...:(
Pe 1 Martie eram inca in est la parintii lui Franck...n-am mai avut niciun fior :(...dar pe la pranz asa, mi-am zis ca nu se poate!Si Karine trebuie sa stie ce e acela "un martisor". Am ajuns pe la ora 20 la noi acasa si am cautat repede martisore mai vechi, ramase prin sertare. Si am gasit!! :) Fix 2 martisoare!Si ne-am pus martisoarele in piept si am iesit la restaurant :) Obositi morti dupa drum, dar cu martisoare in piept :) si fetita mea mandra ca are un martisor :) (pe drum pana acasa m-a tot intrebat ce e martisorul si acum era bucuroasa ca are unul )
Am purtat martisoarele toata saptamana :) . In sfarsit pe 3 s-a trezit si papa sa ne ia si el flori in loc de martisor(cam tarziu, dar bine ca n-a trecut saptamana) , iar pe 5 ne-au venit in sfarsit primele martisoare adevarate!!!prin posta, de la Andrei (varul meu)! Mare bucurie pe mine si pe Karine! :) Eu am primit un cosar si Karine 2 Tweety!si-o bratara! Bineinteles a urmat:
"Mama, mais pourquoi moi j'ai plusieurs?" ("Mama, dar de ce eu am mai multe!")
"Ca esti mai mica!"
"Ah, ok..."
Bineinteles ca a inceput sa le desfaca...Al meu a sfarsit cu snurul taiat...:)
Si seara, a aparut si Cristi cu alte martisoare! Am masa plina acum! Si nu iesim afara fara martisor!Chiar daca e pe dedesubt!
Si avem si "macinici"(mucenici)!!!Si pe 9 o sa mancam si noi ca toti romanii macinici! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu