o fetita cu rochita

o fetita cu rochita
Karine Elena Lett

sâmbătă, 29 mai 2010

Nu stiu altii cum sunt...

dar eu cand ma gandesc la locul "coacerii" mele...la blocul gri si apartamentul de la etajul 4, parca-mi salta si acum inima de bucurie :))
Tocmai m-am intalnit intamplator ieri cu fina mamei...si pleca acasa azi...si nu mai am pace! Abia astept sa ajung la Breaza.Bineinteles la fel si fi-mea, care abia asteapta sa doarma cu bunica!!!
Ii spuneam azi ca nu stiu daca va mai incapea in patutul ei de la buni...si-mi spune ca nu e grav, ca oricum nu doarme in el;
eu: Cum???
ea: Pai eu oricum dorm cu buni...
eu:Pai...Pai si tata unde doarme?...
ea:Pai dormi tu cu el!!
eu: sa dorm eu cu tata??sa-mi sforaie mie??
ea: :)) Bineinteles!, rade ea la mine...
deci planul e facut...dorm cu tata! :)))

Multa vreme a trecut de cand n-am mai scris pe blog...dar sincer, desi nu lucrez, pe bune daca stau o clipa! Mereu du-te colo, vino, fa aia si copilul...care e cel mai important :)
N-am mai scris de mai bine de o luna...Intre timp vacanta de Paste s-a incheiat.Am tot umblat vacanta aceea(prin belgia si imprejurimi)...Apoi au venit weekendurile lungi in Franta.In unul am fost la mare(ile d'oleron) cu alte 2 familii de prieteni cu copiii si in altul am mers la ai lui Franck.Acum e primul weekend linistit acasa, dupa muuulllttaaaa vreme.
Noisette(iepuroaica) a fost foarte productiva! Are deja 10 micuti!spre incantarea tuturor :)
Au fost si Sfintii Constantin si Elena.Aici nu se serbeaza, dar noi am serbat.Restrans asa, dar i-am spus ca e onomastica ei.Joia am facut impreuna o prajitura cu ciocolata si fursecuri si vinerea, dupa gradi, au venit Melanie si Florine la noi(prietene de ale karinei).Au venit si Gabi si Adi(prieteni ai mamei) si cum ei sunt romani, am primit si cadou.:)
Am uitat sa specific: ne cheama Karine Elena Lett, ca am tinut scai ca fata mea sa aiba nume de sfant(cum eu n-am avut).
In rest...pe 5 iunie avem serbare la gradi...maine,30 mai e ziua mamei in Franta.Mi-a pregatit un cadou la gradi.Mi l-a dat vineri, dar n-am voie sa-l deschid :((...abia maine il pot deschide!!!
Tot are secrete cu taica-sau...susotesc...una alta...E lucru serios, nu gluma....:)
Desi pentru mine ziua mamei de pe 8 Martie, nah, tb sa ma acomodez...Va fii maine 8 Martie! :) sa vedem ce o sa primesc....(inafara de cadoul de la gradi)...Ii faceam curat in camera...si-am zarit "ceva" "bine pitit", sub pat! :)) deci stiu ca mai e "ceva" :))
Am vorbit cu "cartierul central" si mi s-a spus "nu mai face curat! esti ca un copil! cauti peste tot! " :))) Pe bune ca n-am facut-o intentionat! dar nu mai aveam pe unde merge...trebuia sa strang putin...

Altceva noutati...Karine incepe sa se straduiasca sa vb in romaneste(spre bucuria maica-sii)...si chiar reuseste.Acum cand ajungem in ro o sa progreseze bine.
in rest...perle in fiecare zi...doar ca sunt eu uituca...
Mi-a spus intr-o zi
ea:" Ai vazut mama ca sunt cuminte cu papa cand ma spala pe dinti?"
eu: "da, mama.si cu mine de ce nu esti?"
ea:" pentru ca vreau sa te enervez!"
ah??? si are 4 ani si 4 luni....vorba lui taica-sau "tu prea ai fost prietena cu ea si acum te trateaza ca atare.Ai vazut? Pe mine ma asculta! "
Asta sa fie baiul....sa ma trateze ca pe o prietena...si ce,! important e sa fie bine toata lumea :) Nu ma deranjeaza :) Si sa ma enerveze, sa-mi scoata peri albi! Una am :) 'oi rezista :) Sanatoasa sa fie!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu