o fetita cu rochita

o fetita cu rochita
Karine Elena Lett

duminică, 30 mai 2010

ziua mamei

Azi a fost aici ziua mamei. :) Am fost treziti de la 7.Karine , saracuta tusea, asa ca a venit cu noi in pat si am mai lenevit pana pe la 9 fara un sfert. Apoi, la un semn "discret" al lui papa, s-a dus la ea in camera si mi-a adus f incantata cadoul!!!(mai bine zis cadourile).Unul din ele era cel facut de ea la gradi ...mi-a luat ceva timp sa-l desfac :)...Un suport pentru poza facut de ea cu ajutorul educatoarelor...Tb sa fac poza sa postez.Foarte frumos! si o felicitare facuta tot de ea si cu un catren pe spate :) Si apoi imi cumparase cu papa un parfum(ales "discret" de mine inainte :D )...
Pana ne-am imbracat, mancat, jucat si lalait prin casa....bineinteles si bataia din pat cu papa...s-a facut aproape 12 cand am iesit din casa . Am plecat spre ferma.Trebuia sa mai cumparam un bac pentru flori...ne-a crescut "recolta" de pe balcon si trebuie sa mutam rosiile si ridichiile, ca inghesuite cum sunt, nu vom avea in veci recolta!
Am uitat! Karine a fost o dulce dimineata! Eu ,in general, dupa ce mancam, dau repede cu matura in bucatarie...de data asta, a luat ea maturica si a inceput sa dea pe jos spunandu-mi ca in felul asta ma ajuta si nu mai trebuie sa fac eu!!!! eh?? genial, nu! Plus ca a spus ca azi e cuminte si ma iubeste mult.Si m-a pupacit toata ziua! :)
Trebuia sa mergem la Fontainebleu...dar cum vremea a fost urata...am schimbat planul...am ramas in oras. Am zis ca mergem la restaurantul nostru obisnuit...Era inchis :( Asa ca am mers la cel de al doilea ca preferinta :) si aici nu mai aveau vita si nici unele din chestiile pe care le luam in mod obisnuit...Asta e.Ne-am descurcat!
Am spus sa ne plimbam putin...sa mergem la vide-grenier sa aruncam o privire...dar a plouat...
Pe la 5 eram acasa.Nici la cinema nu erau filme pentru ea.Asa ca am facut "cinema acasa" si ne-am uitat la Shrek 1 (iese in curand shrek 4 si tb sa ajungem la zi :) )
In final, vremea urata ne-a dat programul peste cap...dar tot am avut parte de o zi haioasa si linistita! :) si o fetita cuminte cuminte...Sa speram ca o va tine toata saptamana!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu