o fetita cu rochita

o fetita cu rochita
Karine Elena Lett

duminică, 19 septembrie 2010

micuta mea

mda...papa a plecat azi si am ramas iar singurele acasa...De fiecare data cand sunt doar eu si ea am impresia ca scoate "mai mult" din ea...Probabil ca sunt mult mai atenta la ceea ce spune. Azi ma intreba "De ce oamenii batrani nu mai pot merge?" Si i-am spus ca nu toti oamenii batrani nu mai pot merge.Unii pot, altii, nu. Depinde.Si sunt si oameni tineri care nu pot merge(si i-am dat exemplul meu , dupa operatia de la genunchi). Si ea mi-a zis..."NU, oamenii batrani care nu mai pot merge si trebuie sa treaca prin foc..." ??? Inca nu am descifrat ce vroia sa "spuna"...Ramane de urmatir in zilele ce vin...
Ajunse acasa , mancam, vorbim cu buni si mergem la toaleta.Aici imi spune:
"Mama, moi je ne veux pas etre le seul enfant dans cette maison!"
"??Ups"..."Stii mami, dar daca ar mai fii sa mai ai o surioara sau un fratior, o sa fie mai intai bebe si apoi o sa se faca mare si tu o sa fii mare , mare. Iar acum mama trebuie sa lucreze, papa la fel...cine o sa aiba grija de el?"
"O sa-l iau la gradinita si ceilalti or sa-l protejeze!"
"bebelusii nu pot merge la gradinita.Doamna nu ii accepta"Si cand bebelusul o sa poata merge la gradinita tu o sa fii deja la scoala"
"eu o sa fiu mare, mare?in ultima clasa? si el la gradinita"
"cam da"
"si eu o sa fiu o mamica si surioara mea va ramane singura acasa?"
"..."
"mama, o sa incerc sa raman acasa mereu, le plus longtemps possible!"
Traducere: o sa aiba o surioara mica si ea o sa trebuiasca sa locuiasca in alta casa si surioara ei va fi singura si prefera sa ramana cat mai mult in casa asta ca sa creasca si surioara ei.
Hmm??

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu