o fetita cu rochita

o fetita cu rochita
Karine Elena Lett

joi, 18 noiembrie 2010

mi-am facut putin timp sa mai scriu cateva linii...

Desi am rufe de intins si un alt teanc de calcat...am eu timp sau de n-am , nu-i bai...
Multe intamplari si perlute scoase in ultimul timp pe care as vrea sa le notez (ca oricum am uitat multe, dar macar ce-mi amintesc) :).
De vreo 2 saptamani suntem singurele...papa a venit doar o fuga in weekend si a trebuit sa plece iar...Asta e cu serviciul asta. In legatura cu asta , pustoaica mea imi spune asta-seara la masa "Mama, daca vrea sa mai plece iar, il certam! si -i spunem ca nu mai are voie! " :D
Ieri am fost sa vedem casa mosului si sa ne interesem cand "il gasim acasa". I-am spus ca trebuie sa fie cuminte si sa ma asculte ca mosul noteaza tot ce face.
"- Dar cum poate el sa stie ce fac eu? Isi trimite pasarelele?
- Da!
- Pai si pasarele alea cum ii pot spune?
- Sunt pasarele fermecate!
- Ohh mama(zambind) Cum asa?
- Pai o fi facut vreo magie vreo vrajitoare!
- (razand) Stii ca nu exista vrajitoare decat in povesti!( Glumesti cu mine?!?)
- :D...(la naiba...) Pai poate ca sunt spiridusii lui Mos Craciun transformati in pasarele...
(cu pasarelele e poveste veche, de acum vreo 2 ani...sa o fac sa doarma mai devreme)
- Mda...poate...ca am vazut ca spiridusii pot face magii...
-(eu) Uff... :) :D"

Tot ieri a fost la tuns! Ca eu una nu mai suportam sa stau sa o pieptan minute in sir dimineata...parul ala moale si des cu care se juca toata noaptea...dimineata era un "ghem de lana" ...Acum am scapat. In 3 min e gata! :)

Si maine o sa fie o zi mare :)....Imi pleaca fata de acasa!!!O sa doarma pentru prima oara la o prietena! Deja am avut prietene care au dormit la noi, acum pleaca ea...:)

Mai demult discutam de mamaie Ana si tataie Valentin si ea imi spunea ca "Bunica nu mai are familie ".Si i-am explicat ca nu mai are parinti , dar ca are familie...ca are un frate, are copii, sot...Si cum ii povesteam eu asa imi spune ca ii pare rau ca nu mai e tataie Valentin ca ar fii invatat-o sa cante la acordeon! :) (ii spusesem ca el canta la acordeon si ea nu intelegea de ce nu ne-a invatat si pe noi...si ca ei i-ar fii placut sa invete sa cante la acordeon) Apoi brusc scoate faza ca "mamaie Ana ar fii fost mandra sa o vada in rochita ei cea noua" ...:) Ce nimereala! De data asta nu-i mai spusesem eu nimic :)
si multe intrebari pe tema asta...printre care
-"Dar cum ne pot vedea ei pe noi de acolo de sus? ca nu mai au ochi..."
(ii explicasem ca sufletul se duce la cer si corpul ramane in pamant)
Adesea lumea vazuta prin ochii unui copil e mult diferita de a noastra :)

Alta data ma intreaba:
"Cum ies copii din burtica? Prin buric? " :)
Am ezitat...i-am spus ca-i scoate doctorul...si bineinteles intrebarea:
"Ne opereaza pe burtica? "
"Da, in unele cazuri ne opereaza pe burtica...dar e o taietura mica, mica si nu doare."
Tot legat de asta, alta data...
eu:"Tu stii cum se fac copii?"(legat de o carte in care copilul era adus de-o barza)
ea:"Bineinteles!Mamele ii fabrica in burticile lor!"

Cum eu am cam inceput sa caut de lucru , al meu copil imi spune: " Mama, nu e bine ca vrei sa ai servici. O sa fii obosita si or sa te doara picioarele."
Alta data: "Si de mine cine o sa aiba grija?" Si a trebuit sa-i spun ca o sa aiba o nounou si la aceste cuvinte a fost tare incantata. o sa aiba si ea u nounou ca unii copii de la gradinita. :)

Imi spune ca i-ar fii placut sa fii fost si ea la nunta noastra.Fara sa-mi dau seama ii spun ca eu si papa nu suntem casatoriti.Soc...
ea: "Pai si cum? Eu eram in burtica ta si tu l-ai cunoscut pe papa?" A trebuit sa stau sa explic...si apoi imi spune:
"Eu o sa ma casatoresc si o sa va chem la nunta mea! Toata lumea o sa fie invitata!" :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu