o fetita cu rochita

o fetita cu rochita
Karine Elena Lett

joi, 10 februarie 2011

alte "minunatii"

Mergand in magazine cu Karine ochii "i se lipsesc" de o fustita (gen fantezia). Fiind dupa sarbatori si ziua ei (dupa care cu greu am reusit sa fac loc jucariilor nou achizitionate) i-am spus ca nu o cumparam pentru ca este scumpa si pentru ca are deja suficiente. A inteles dar mi-a spus clar "Mais moi je l'aime tellement!"(Dar mie imi place atat de mult!) . :)
Noi ne-am hotarat sa incepem sa o invatam ca nu poate avea de fiecare data tot ceea ce vrea. Am hotarat impreuna ca vom incepe sa-i spunem si "nu" Karinei. (desi uneori e destul de dur...parca nu-ti vine...mai ales cand stii ca "nu e mare lucru" )
Vineri seara...papa tocmai soseste acasa. O data asezati la masa primul lucru pe care Karine il spune lui papa " Mais , tu sais papa, moi j'ai vu une jupe...elle est tellement belle...comme une princess...et...:))) "Bineinteles...a facut si "fatza irezistibila" (am intervenit, in engleza sa-i explic despre ce e vorba lui papa, fara ca cea mica sa inteleaga)...si discutia a continuat...Concluzia a fost ca vom cumpara "fustita" dar cu banii din pusculita ei. :)
Fustita a fost cumparata si azi a imbracat-o la gradinita (desi nu e chiar fustita de gradinita...e mai degraba de "zana primaverii" ) si astazi vine de la gradinita...O intreb daca prietenelor ei le-a placut fustita ei cea noua? (e o adevarata "parada" la gradi...cat mai multe paietutze si volanase). Raspunsul:
"Ils sont plusieurs qui vont que je l'achete pour eux.Une centaine!!!On va perdre tout notre argent!!! "(Sunt mai multe fetite care vor sa le cumpar fustita.Sute!O sa ne pierdem toti banii!! ) :)))
In weekend il rugase deja pe Franck, cand mai pleaca in "pay de moutons"("tara oilor"=Irlanda) sa-i cumpere o pereche de manusi cu Peppa Pig pentru ca i-a promis unei prietene ca-i cumpara pentru ziua ei. :))

hmmm
Marti seara mergem sa mancam la Melanie si Florine. Cum sunt eu cu prietena mea si cele 3 fete la masa..."se incinge discutia" si incep sa povesteasca "intamplari din recreatie". Aflam ca Sebastien si Melanie(o alta Melanie) "Ils ont fait leur mariage dans la cour de l'ecole"("s-au casatorit in curtea scolii") :))
Bun...Incep sa povesteasca de "iubiti". Aflu ca Karine are un alt "iubit". Il cheama Daniel(si e alb de data asta :) ) Melanie enumera si ea 3 iubiti printre care si Daniel. Karine reactioneaza prompt: "Imi pare rau pentru tine, dar eu deja l-am luat pe Daniel! "Noroc ca sunt prietene bune si Melanie "cedeaza" usor , multumindu-se cu "ceilalti" doi. :))
Discutia avanseaza... nu mai stiu despre ce baiat era vorba, dar Melanie spune "on va se marier et on va faire l'amour" :)) ("ne vom casatori si vom face dragoste" ). Prietena mea ramane blocata. :) E un moment de pauza si apoi le intreb " Dar ce inseamna "on va faire l'amour"? " Explicatia e rapida si la obiect " On va dormir ensamble et on va se donner de bisous sur la bouche toute la nuit!"("O sa dormim impreuna si o sa ne dam pupici pe gura toata noaptea" )
mda...on fait l'amour, on fait des gateaux...nu e mare diferenta!! :)) Bine ca trebuie sa se casatoreasca inainte :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu