o fetita cu rochita

o fetita cu rochita
Karine Elena Lett

joi, 10 februarie 2011

multa vreme a trecut...

Din noiembrie n-am mai scris!!! uh-la-la....Am multe de povestit...Asta daca imi mai amintesc...:) Ma voi rezuma la cateva "notite" de le am pe niste foi...:) si risca sa fie uitate...
Intrebari existentiale:
1)" Mama, dar cine a fost primul, primul om pe pamant? Si cum s-a nascut el? "...
Ce facem in acest caz?? (intrebarea era pusa la masa de seara) :) Bineinteles, a luat papa cuvantul si a inceput sa explice "teoria evolutionista " unui copil de nici 5 ani ...Ce a iesit??? O puzderie de alte intrebari!!! :) " si ce e o celula?", "si cum s-au facut mai multe celule? ","Si de ce era viata doar in apa? "....
Bineinteles intervine si mama...."mai desteapta" si-i explica cele 2 variante (cea data de biserica si cea data de stiinta)...
In cele din urma am ajuns la alte subiecte....uff...
Noroc ca la nu mult timp, ca un facut (in jurul sarbatorilor de iarna) la TV, documentar despre nasterea Terrei si aparitia omului pe Pamant. Karine a urmarit cu foarte mare interes acest documentar...
Asta se intampla la sfarsitul lui 2010... Karine foarte interesata de planete si cum se invart si de ce una e mai mare decat cealalta...eu una a trebuit sa iau din nou "la invatat" sistemul solar ca nu mai stiam ordinea exacta.
Apoi intrebari despre vulcani...si "daca inauntrul pamantului "e foc" , nu poate sa iasa?"

Tot in preajma sarbatorilor, trebuia sa mergem intr-o zi(miercuri cred) sa facem poze cu Mosul.(Mosul isi "instalase" o casuta, ca in fiecare an, in centrul comercial de alaturi) . Karine se trezeste de dimineata si dupa o "privire atenta" aruncata in oglina, imi spune:
"-Nu mergem azi sa facem poze cu Mosul ca o sa fiu urata cu ochii astia " :O

Am fost la film "L'apprenti de Pere Noel" (povestea unui baietel orfan pe nume Nicolas, cu suflet pur, care este ales sa fie urmatorul Mos Craciun) si Karine trista ca ea nu o sa fie niciodata "l'aprenti de Pere Noel" ca pe ea nu o cheama "Nicolas".

2) Marea intrebare "Mama, adevaratul Mos Craciun chiar exista? "
Ce facem noi parintii, in acest caz...??
Eu i-am spus "Bineinteles ca exista , mama, e un simbol!" Astept totusi sa mai creasca...dar nici nu insist cu "minciuna"....O sa vedem ce va fi...

Nu mai stiu exact in ce context si cum...dar ne-a scos la un moment dat " vous savez meme pas ancore comme la vie ce passe!"( nici macar nu stiti cum e viata!)...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu