o fetita cu rochita

o fetita cu rochita
Karine Elena Lett

miercuri, 8 iunie 2011

moment emotionant

:)
In general cuvintele spuse in franceza ma emotioneaza mai greu...dar spuse de Karine , e altceva :) .
Sa ma explic.
A fost ziua mamei(aici, in Franta e mereu o alta data...cred ca in general e ultima duminica a lunii mai) si au pregatit cate un cadou pt mame la gradi'. Anul trecut nu m-a lasat sa deschid cadoul decat duminica dimineata(exact de ziua mamei), iar anul asta cum am ajuns vinerea de la gradi, cum m-a pus sa deschid cadoul, dar mai iantai am avut parte de un poem:
Bonne fete maman,
Maman, quand tu es en colere,
Je t'aime de travers
Maman, quand tu t'en vas,
Je t'aime couci-couca
Maman, quand tu es de bonne humeur,
Je t'aime de tout mon coeur
Maman,quand tu me cajoles,
Je t'aime sans parole
Maman, quand je te dis ce poeme,
Comprends tu combien je t'aime?
Poem scris pe o felicitare frumos decorata de ea :) si recitat de ea in acelasi timp. Mi-au dat lacrimile. Iubita mea era asa de bucuroasa ca a retinut acest poem si ca poate sa mi-l spuna...tot weekendul l-a recitat spre marea mea bucurie :).
Marea ei dezamagire insa...m-a pus repede sa deschid cadoul pe care il facuse la gradi...(era ea nerabdatoare si nu intelegeam de ce) . Il deschid si vad ca-mi facuse o "cutiuta de bijuterii" frumos decorata. Ii multumesc...si ea imi spune "nu, tb sa-l deschizi ca nu stiu ce e inauntru " Il deschid si era gol...si ea tare dezamagita. Credea ca doamnele au pus ceva inauntru...Mi-a spus ca o cutie nu serveste la nimic daca e goala...:( ofof...
Dupa ceva explicatii a inteles ca ceea ce a facut era minunat si ca acolo o sa-mi tin eu bijuteriile si nu trebuia sa-mi ofere ea bijuterii...:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu