o fetita cu rochita

o fetita cu rochita
Karine Elena Lett

duminică, 28 februarie 2010

28.02.10

Scriu repede cat le am fresh in minte...
Cum al meu copil s-a culcat cu chiu cu vai si tarziu in dupa-amiaza asta, nici la ora asta nu doarme...Am stat la "taclale" amandoua...
Era tare suparata pe Pinocchio al ei(baietelul ei) care facea prostii...si l-a cam caftit :D (ceva o intriga si nu stia sa se exprime).Degeaba ma chinuiam eu sa-i explic ca nu se bat copiii, ci se pedepsesc, ca mai tare isi varsa necazul pe sarmana jucarie din plus!
In fine, discutia a fost lunga...
Printre perlele scoase...
-"Karine, stii bine ca nu e frumos sa minti ca-ti creste nasul!"
-"Ba nu, ca eu nu sunt un lemn!" :D
Dupa ce s-a linistit(intre timp se suparase si pe mine, eram cea mai rea! imi spunea ca totusi copiii se bat si ca ea e mamica si ca ea decide! ) am trecut la citit povesti.Evident, Pinocchio. :)
La sfarsit ma intreaba ce sunt "adanci batraneti"...Explica-i....Pana sunt batrani, batrani.Am mai vorbit si iar revenea...
-Adica cum?
-Intai suntem copii, apoi copii mai mari(spun eu), apoi adulti,apoi parinti...
-Si Pinocchio o sa fie papa?
-Da, probabil. Dupa parinti suntem bunici..
-Si apoi?
-Si apoi strabunici...
-Si apoi nu mai suntem?intreaba ea cu un glas nevinovat...
:)...sau :(...a inteles ?!?
Tot in seara asta m-a intrebat ce inseamna "a confunda"...si m-am straduit sa-i explic, cu exemple....
Acum iar ma intreaba ce e "adanci batraneti"...Ii dau exemplul lui meme(strabunica) si ii spun ca mai batrana decat ea...Destul de greu de inteles si de explicat...
Acum ceva timp ne intreba ce este "norocul"...Tare greu mi-a fost sa explic...iar papa a dat o explicatie mai "filosofica" :)...Dar am momente in care chiar tb sa-mi storc creierii sa-i pot raspunde...Si cand ma gandesc ca e doar inceputul....
Uite ce spune acum..."Dragul meu, Pinocchio va murir..."...Ah, a vazut asta-seara un reportaj la tv cu AHN1(gripa porcina)...faceau astia o retrospectiva.Bineinteles ca a urmat "atacul de intrebari".
-De ce erau porcii morti?
Ii raspunzi si urmeaza :
-"Dar ce sunt aia virusi?"....
-"Si copiii au virusi?"....
-"C'est bisare ca les porcs sont morts.Ils sont mechants les virus!"
si multe intrebari...

grrr...si a aparut si soacra-mea...Intrigata ca de ce nu doarme copilul!?!! Ca nu doarme....ca a dormit tarziu si ca avea chef sa stea cu toata lumea la televizor, nu inchisa intr-o camera!
Nu, stiti voi, soacra le stie pe toate !:D :) "E prea multa lumina in camera!Iar calculatorul in camera nu e bun ":))) (tin sa precizez ca e pentru prima oara cand utilizam calculatorul in camera...eu scriam, ea se uita pe o carte, iar copilul meu in fiecare seara adoarme cu lumina mica aprinsa-mai puternica decat cea de aici-, uitandu-se pe o carte) S-a oferit sa-i spuna o poveste...Imi intreb fata daca e ok si e ok, asa ca ma retrag in sufragerie....:) spunandu-i soacrei ca e intrigata de virusi si de ce vazuse la tv.Bineinteles ca era tot vina mea "Eu nu-mi lasam copiii sa se uite la stfel de reportaje" :)...N-am zis nimic....
dar...A MEA NU SE UITA LA TV IN GENERAL!!!!Dar era la voi in casa! ce era sa fac? sa va sting televizorul???La noi in casa tv-ul se aprinde dupa ce se culca copilul!....
dar nah...evitam conflictele :)
ofof....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu