o fetita cu rochita

o fetita cu rochita
Karine Elena Lett

joi, 22 aprilie 2010

si-a venit si vacanta de Paste :)

da, aici vacanta de Paste a inceput la 2 saptamani dupa Paste :) ( se dau vacante pe 3 zone, cu decalaj intre, sa nu fie "haosul prea mare" :) )
De vineri suntem in vacanta si suntem mai obositi decat in timpul gradinitei :). Tot umblam...nu am facut niciun plan de vacanta...asa ca facem ce ne vine pe moment. Vineri am iesit in parc cu bicicletele(in Gouyancourt).Sambata am fost la Foire du trone(un fel de balci) si ne-am intors pe la 11 noaptea.S-a tot dat in cotomedii...Duminica am iesit la ferme de Gally.E chiar o ferma unde poti culege legume si fructe cu manuta ta. :) Nu prea sunt fructe si legume de sezon...in schimb am cules lalele :).Am fost cu inca 2 familii de romani si cu Isabelle.Tare bucuroasa a fost Karine sa se revada cu Isabelle.
Luni, Karine si mama in parcul mare.Tot cu bicicletele.Am luat si gustarea la iarba verde :). Marti am mers la Rambouillet si cum acum avem 4 ani am putut face si partea de "espace verte"- adica niste pasarele suspendate in copacii.Tare i-a placut pe podurile alea miscatoare.Ne-am plimbat prin padure si am descoperit tot felul de insecte si plante :) Una dintre insecte a spus ca seamana cu un "mouton"(adica oaie) .Am facut picnic si ne-am intors seara rupti de oboseala.
Miercuri am iesit la mediateca cu Florine, Melanie si Constance.Am ascultat povesti si am imprumutat carti si dvd-uri.Apoi am luat pranzul la Ricardina(mama Melaniei si Florinei) si dupa-amiaza am iesit in parc.Bineinteles ca mandra mea era obosita si chiar inainte de a intra in parc a picat si si-a zdrelit genunchii :D ; asa ca a stat in brate la mama in timp ce ceilalti se jucau :) ne-am intors in parcul mic unde s-a jucat putin.Seara insa, chin cu dat ciorapeii jos :D
Am uitat sa spun ca in fiecare dimineata trezirea e cam asa....noi la noi in camera, ea la ea...:
1)se aude: "susetteeeeee!!!!"....iar "susetteeee"..:D pana se decide unul din noi sa se duca in camera alaturata sa-i dea suzeta celei mici ca sa mai putem "motai" putin. :D
2)se aude: "j'ai froid!"...se dezveleste intre timp si nu are chef sa-si traga singura pilota :).....aici reactia noastra e mai rapida :)
Apoi, in functie de chef...ori continua sa doarma la ea in patut, ori o pune pe mama sa se bage langa ea, dar de cele mai multe ori o iau cu noi in pat si ne chinuim sa mai dormim putin :).
3)Bineinteles: "je suis plus fatigue"(nu mai sunt obosita)...hai mai mami...si tot bagam tot felul de motive sa o mai tinem in pat (in general sta calare pe mama)...
4)Uneori urmeaza "j'ai faim"(mi-e foame) si gata ...toata lumea se ridica in directia bucatarie...si uneori pana se incalzeste laptele, puslamaua fuge iar in pat spunand ca e obosita :)) (doar ca sa faca misto de noi)
In majoritatea cazurilor incepe si ne calareste....si toata treaba se termina cu o bataie cu perne! :) (asta in vacanta si duminica :) )
Uneori cand e mult prea devreme si nimeni n-are nimic programat pt dimineata devreme...ii pasam telefonul si pt 30min-1 ora stam linistiti :D Se uita la desene sau se joaca ceva joculete in pat, langa noi :D (parinti nebuni :D )
Asta era un fel de paranteza :)
Azi a fost zi de "facut nimic" Am stat acasa. Mama "s-a odihnit" cu treburile casnice si Karine s-a jucat, s-a uitat la filmul "Alice in tara minunilor" si a stat apoi sa-mi spuna ca nu e cum e in carte...si papa "calare pe calculator" :D(cu munca, nu cu joaca cica ;D ) A si dormit (si eu putin) vreo 3 ore(nu mai dormise dupa-amiaza de vineri) .

perlute:
-"Karine, crezi ca o sa-l mai recunosti pe tata?ca nu l-ai mai vazut de mult timp..."
-"Biensur. Il n'a pas des cheveux la("n-are par aici")-si-mi arata cu mana crestetul capului- mais il a des cheveux la("dar are par aici")-si duce mana la ceafa :))
(sa specifica ca tata e tatal meu , care, ce-i drept, are chelie :))) )

Ce canta fata mea azi in bucatarie (canta ce-i trece prin cap)
"les enfantes ne mortent pas jamais, parsque ils sont petites et il vont a l'ecole"-ceva genul..."copiii nu mor niciodata pentru ca sunt mici si merg la scoala"....N-am dat importanta subiectului.

Secret catre taica-sau, spus in franceza, dar il scriu direct in ro:
"Papa, cand eram eu mica tu nu erai un super papa! "
Franck :Nu e frumos ce spui...
"ba da, ca nu aveai super puteri si nu te transformai in super-papa"
:))

Ca oricarui copil, ii plac povestile...Si mie imi plac povestile.Scurte.:D (mai ales seara cand trebuie sa o culc) Si stie asta.Cand vrea povesti mai lungi (gen 48 de pagini asa :D ) se duce la taica-sau ca stie ca eu spun povesti "cu poze" :D

Am uitat...a avut de facut o prezentare...In fiecare trimestru fiecare copil trece in fata clasei si povesteste ceva, ceva ce a facut el sau ce-i place...Bineinteles ca "lucrul" propriu-zis il au parintii.(trebuie lipita pagina cu prezentarea-poze si text- in caietul clasei) Prima prezentare a fost "Vacanta de vara in Tunisia" si acum a vrut sa povesteasca "Weekendul de Paste"(in general copilul trebuie lasat sa-si aleaga tema , iar parintii tb sa se adapteze) :) Dupa spusele doamnei invatatoare a fost "foarte bine" doar ca a uitat sa spuna copiilor ca "Noisette" va fii mamica :) Si chiar uitasem si eu sa scriu pe blog ca primul weekend dupa Paste am mers iar in est(a fost confirmarea finului lui Franck-asa e la catolici) si i-am facut o vizita lui Noisette si am aflat ca va fii mamica :) Evenimentul s-ar produce cam de azi in vreo 2 saptamani...:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu