o fetita cu rochita

o fetita cu rochita
Karine Elena Lett

joi, 10 februarie 2011

Decembrie 2010-ianuarie 2011

ce am facut , in mare in aceasta perioada...
La sfarsitul lui 2010(noiembrie) am aflat ca Karine e alergica (la acarieni si la polen de graminee). A venit Mos Nicolaie si apoi Mos Craciun. Craciunul l-am petrecut la bunicii din partea tatalui si Revelionul impreuna cu niste prieteni.
Inceput de decembrie, eu a facut un curs si Karine a fost nevoita timp de 10 zile sa ma vada doar cate jumatate de ora pe zi. A urmat o perioada de mai bine de o luna in care "si-a luat revansa" :D.
Am facut 5 ani!!! Pe 8 ianuarie! :) si am serbat o data acasa cu familia (inclusiv bunica a venit la noi) si o data la un centru de joaca (Acrochats) cu copiii.
Gaston(ariciul-marioneta) a fost in vizita la noi chiar in weekendul in care Karine si-a serbat ziua. Mare bucurie!:) ( Gaston , este proiectul de la gradinita pentru grupa mijlocie din acest an. El ii ajuta pe copii sa comunice si sa interactioneze mai usor intre ei si cu cei mari)
Am fost la schi! :) Anul acesta am schimbat statiunea! :) Am mers la "La Plagne" iar Karine a trecut examenul de "Flocon" (Fulg de zapada). Deja merge bine pe partiile albastre :) Dimineata mergeam la curs (ESF) si dupa-amiaza schia cu mama si papa. Trebuie sa recunoastem ca anumite miscari sunt executate mult mai bine de Karine. :) (a inceput sa schieze in paralel si doar virajele le ia in "plug" , dar cu ridicarea piciorului in amonte)
Acum ne pregatim de vacanta...Maine este ultima zi de gradinita si pregatesc o "petrecere" cu degustare de clatite facute de copii la gradinita! Sunt tare incantati cu totii. :)
Papa in schimb este foarte mult plecat de acasa in ultimul timp, iar Karine "recupereaza" in weekend! :) Daca ai de gand sa te odihnesti in weekend papa, n-ai nicio sansa! Karine se trezeste mai devreme decat in mod normal ca sa poata profita din plin de tine! :)))))) :pppp
Si....LUNI PLECAM IN ROMANIA!!!!! Tata...asteapta-te la ce-i mai rau! "Ti-a pus ganduri mari Karine" :)) A zis "On va embeter tata!! et il doit m'ecouter! " (O sa-l enervam pe tata(=bunicul) si va trebui sa ma asculte! )
:))))))))))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu