o fetita cu rochita

o fetita cu rochita
Karine Elena Lett

joi, 10 februarie 2011

"Vroiam eu!!!"

In general "discutiile interesante" se petrec seara la masa :) Cred ca atunci "am urechi de auzit" si mai multa rabdare si ea mai mult chef de vorba :)

Mi-a spus ca vrea sa fie presedintele Romaniei.Si de aici discutia despre presedintele Frantei. Ma intreba daca Sarkozy decide pentru toti oamenii, inclusiv pentru parintii lui. I-am spus ca da. Apoi incepe sa intrebe cum a putut el sa devina presedinte, ca ar vrea si ea. I-am explicat ca nu poate deveni presedinte asa mica.Ca trebuie sa creasca si ca sunt ceilalti oameni care aleg presedintele( si i-am spus ca pentru Sarkozy, de exemplu, a votat si papa). Aici s-a suparat. Cum a putut sa voteze papa pt Sarkozy??? De ce nu a anuntat-o si pe ea??Ca vroia ea!! :)

Ce facea Karine intr-o zi?!...incerca sa bea lapte de la tzatzelele ei...I-am spus ca nu se poate, ca nu are lapte. "Atunci vreau de la tine! "I-am explicat ca mamicile au lapte doar cat sunt copiii bebelusi. Atunci mi-a spus:" Cand o sa ai tu un alt bebe, el o sa bea de la o tzatzica si eu de la cealalta! "
:)) Concluzia...: nu-l mai fac pe al doilea!!! :))

Si cam atat ...nu imi mai amintesc...

NB...corect este "voiam eu" dar...cum eu il folosesc incorect, Karine se ia dupa mine. :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu