o fetita cu rochita

o fetita cu rochita
Karine Elena Lett

joi, 18 noiembrie 2010

Ce facem nou in toamna lui 2010

Pai...se imbraca singura! Adica , atunci cand vrea...Cand nu vrea are replica " M-am saturat sa fac totul singura!Tu esti mamica ca sa ma ajuti! "...Se imbraca singura cu hainele pregatite de mine in prealabil, dar si singura singurica isi alege toate hainutele...de la chilotel la geaca si le mai si asorteaza!Un adevarat progres...doar ca o face cand are ea chef...

Stie sa formeze singura numarul de telefon al bunicii (il are scris pe o foaie) .

Stie tot alfabetul! :) Cifrele le stie si le recunoaste foarte bine. La alfabet cand e sa scrie J, D, G,...dupa dictare, putin mai greu... inca nu l-a asimilat foarte bine...dar nici nu o fortez...Dar daca ii dictez pe litere si am rabdare , reuseste sa scrie(cu litere mari de tipar, bineinteles) desi ar vrea sa scrie si de mana...dar i-am spus ca inca e mica si sa mai aiba putina rabdare.
A invatat solfegiul. Stim tonurile(grav si ascutit). Si, lucrul cel mai uimitor pentru mine, stie sa desparta cuvintele in silabe! :)
Stie si zilele saptamanii(in franceza bine...in romaneste putin mai greu) dar inca nu a invatat lunile anului...

Cand au fost bunicii la noi, a vrut sa-i impresioneze si a aranjat o masa de 8 persoane! E a mea si o laud, dar am fost toti impresionati! Eu una am crezut ca a ajutat-o mama!!!Dar nu...singurica...farfuriile, tacamurile, paharele si servetelele...Avand in vedere ca o facea pentru prima oara...A fost uimitor! dar si aici la fel...Daca are chef face, daca nu, nu!
la fel cu jucariile din camera.Daca vrea isi aranjeaza camera ...de nu-mi vine a crede. Si cand nu vrea "tu!" sau "esti o mamica rea ca nu vrei sa ma ajuti!"

Asta e printesa noastra...face ce vrea, din mine cel putin...dar o data e copil...Sa fie rasfatat! :)
Si cu hainele...avem o regula :D Doua zile pantalon, doua zile rochita....

Anul acesta avem 3 activitati extra-scolare. Miercurea avem engleza, avem o profesoara de origine japoneza, foarte simpatica si ii place tare la engleza.Apoi ramanem la maison de quartier si facem diferite activitati(in fc de zi) . Vinerea dupa-amiaza avem dans! Dans modern si contemporan! O sa aiba spectacol pe scena nationala din Saint Quentin in iunie...dar ea deja imi spune ca vrea sa faca dans clasic (balet) ca vrea sa mearga pe pointes. Sambata avem muzica si descoperim diferite sunete si instrumente muzicale.Dminica, odihna si Karine vrea activitati si duminica!! dar gata! Si taximetrista ei are nevoie de odihna!!!

In rest...are sinuzita :( maxilara si e alergica la graminee( ca si mine) dar inca mai are cateva teste de facut...Se pare ca piscina + alergie ajuta la formarea sinuzitei...dar adora piscina! si nu mergem f des...
Ii place tare la film(la cinema) .Si cea mai buna prietena la ora actuala e Melanie(cea la care va merge maine sa doarma)...
Si gata...:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu