o fetita cu rochita

o fetita cu rochita
Karine Elena Lett

vineri, 19 noiembrie 2010

Amoreux

Uitasem ce era mai important...
Imi spune ca are un amoreux...Darryl :). Ok...Acum ceva timp era Aksel... Apoi imi spune ca de fapt are mai multi amoreux...:) (Baptiste, Malory..)
Hmmm...
eu:- " Mama, dar tu stii ce e acela amoreux?? Sunt prietenii tai de la gradi? "
ea:-" Mais non, je vais me marrier avec eux!"
eu:-"(zambeam) "Dar stii ca nu te poti marita decat cu unul singur?"...
ea:-(putin mirata) "C'est vrai? Mais pourqoui? Moi je ne suis pas d'accord! Tu ments! "
Stai si explica-i apoi... :D
Concluzia a fost ca era trista ca nu poate avea mai multi amoreux in acelasi timp si atunci s-a decis ca Darryl e al ei.Am intrebat-o daca el stie. Si mi-a spus ca bineinteles. :) Deci...eu il cunosc pe Darryl si e un baietel tare simpatic, calm si politicos...dar se pare ca voi avea nepoti metisi :))

O data in parc...Eu si Franck pe banca. Karine, in loc sa se joace cu fetele se juca fotbal cu 2 baieti. Nu-i cunosteam.Apoi aflu ca sunt de la CP(cu 2 ani mai mari) si ca-i stie de anul trecut, ca erau colegi cu Florine. Ok.
Se tot jucau si la un momendat un baietel o intreaba: "Tu es ma amoreuse?" la care ea "Biensure, si tu veux!"
Hmmm...eu si Franck pe banca. Eu moarta de ras...El:"Ce simplu ar fii fost daca era baiat!Acum trebuie sa stau cu ochii in 4! " :D :))))
Bineinteles, in parc vine Amin(un vechi prieten) si baietei nu au vrut sa se joace si cu el. Karine a fost foarte suparata. A spus ca e prietenul ei si a plecat cu Amin sa se joace si i-a lasat pe ceilalti doi sa se joace singuri! :)

Am fost insotitor la o iesire cu gradinita. Bineinteles "discutiile la moda" erau "C'est qui ton amoreux/amoreuse?" Si fiecare raspundea...si apoi se raspandea vestea.
Si Karine imi spune razand..." Tu sais maman, Issrim c'est l'amoreux de Marine! Et moi je ne savais meme pas!!Oh-la la!"
mda...tare interesant...:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu