o fetita cu rochita

o fetita cu rochita
Karine Elena Lett

miercuri, 10 martie 2010

macinici...


:) "macinici" nu "mucenici" , ca asa am pomenit eu in casa bunicilor :)
Am facut mucenici!Au iesit si buni(parerea mea) ca i-am mancat singura pe toti! Cu nuca si scortisoara!N-am pus nici coaja de lamie c-a zis frate-miu ca nu-i place...si doar i-a gustat!Mai bine puneam...
Nu prea mai am timp de scris...mereu se gaseste cate ceva de facut( ba un dinte de pus, ba un curs, ba nu stiu ce rendz-vous...ba frate-miu la calculator...)
Karine perle tot scoate...dar le tot uit....A reinceput gradinita, ne-am intrat iar in ritm, dar vineri plecam la schi...asa ca ne dam iar peste cap...
Cum frate-miu e la noi, ne gandeam ca cea mica va fii calare pe el...de unde!!??!!Tot cu noi vrea sa se joace...
Discutie din seara asta inante de culcare:
-C'etait bien si vous avez eu d'abord un autre petit bebe qui ne s'appelait pas Karine et apres un autre qui s'appelait Karine...(Ar fii fost bine daca ati fii avut mai intai un alt bebe care nu se chema Karine si apoi altul care se chema Karine")
-??
-Comme ca ,moi j'etais une petite soeur !("Asa as fii fost sora cea mica")
-Da mama, dar nu e asa....Stiu ca-ti doresti un fratior sau o surioara, dar uneori, sunt copii care nu au fratior sau surioara.Sunt multi...
-Ba nu!Sont pas beaucoup!("Nu sunt multi") Que ("Doar")Karine, Marine,...Karine,Marine...(Marine fiind o fetita de la gradinita)
-Si Jean-Baptiste?
-Ba nu!Il a un petit frere!("Ba nu!Are un frate mai mic")
-??Nu stiam...(eu sunt convinsa ca nu are! :) , dar am lasat ca ea, ca sa tai discutia...)

Zilele astea ii explicam ca Cristi e fratele meu:
-Plus grand ou plus petit?("Mai mare sau mai mic?")
-Mai mic...
Si tot vorbeam...La un moment dat:
-Ton frere est meme pas beau!Parsque tout le temps il me tire la langue et il me dit que je suis une maimutica mica!Et c'est meme pas vrai!Il est nul ton frere!("Fratele tau nici nu e frumos-ea o ia ca sens beau=bun-!Pentru ca-mi scoate mereu limba si-mi spune ca sunt o maimutica mica!Si nici macar nu-i adevarat!E nul fratele tu!")
Acest comentariu a venit ca o "gelozie" ca eu am un frate si ea nu :) Sa se consoleze intr-un fel(cel putin asa am interpretat-o eu )
Cristi-"Ba uite ca esti o maimutica!"
-Ba nu!J'ai meme pas des cheveux partout!( "Nici n-am par peste tot!")
Cristi-Ba da!Asta ce e?(aratand parul din capul ei)
-Ba nu!Les sanges ont des cheveux court!Non, mama?("Maimutele au parul scurt!Nu mama?")
-Da, si peste tot...
-Tu as les cheveux court!Tu est un sange!ha-ha-ha!("Tu ai parul scurt!Tu esti o maimuta"-aratand spre Cristi)
:D
mai povestesc alta data ca mor de somn...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu