o fetita cu rochita

o fetita cu rochita
Karine Elena Lett

sâmbătă, 6 martie 2010

pupici

:)...
De cand pustoaica mea era bebe am tot pupacit-o! ca orice mamica :) Primul pupic a fost imediat dupa ce s-a nascut, la cateva secunde!Si ea urla de zor! :)
Apoi au urmat :"beci-beci, poc-poc, ne batem cu nasul- ne batem cu nasul si pupici-pupici!" (adica ne cicaneam fruntile, ne bateam cu nasurile si ne pupaceam, la inceput doar eu si apoi usor, usor a devenit reciproc). Apoi clasicii pupici de "bebelusi".Ii pupaceam toate cele....picioruse, degetele, manute si bineinteles burtica!care mereu o facea sa rada in hohote! :))
Acum avem mai multe tipuri de pupici :)
1) pupicul normal- pupicul normal pe obraz sau in alte parti...
2)pupicul tractor-pupic dand aerul afara, in general pe gat sau dupa urechi(hohote de ras garantate)
3)pupicul lup- fac ca lupul si o pup dupa urechi cu buzele tuguiate
4) pupicul fluture- o gadil cu genele pe obraz (efect pronuntat daca sunt data cu rimel)
5) ploaie de pupici- in general cand e culcata pe pat sau sta cu capul in poalele mele :) -pica pupici unul dupa altul! in general la nivelul fetei(frunte, obrajiori, nasuc, ochisori...)
5') atacul de pupici- pupici peste tot si "gadileli" :)
6)pupicul de pisica- adica ne linge cu limba pe obraz
7) pupicul secret...dar daca e secret nu pot sa spun :D
Uneori fata mea are chef de pupaceli, alteori nu...dar un lucru e clar:daca vrea sa fie rasfatata si alintata clar la mine vine!Nu-i trebuie nimeni altcineva... :) Si ce bine-mi pare :P (exceptie cand suntem la mama :D )
Insa cel mai interesant pupic pentru ea, e pe gura. Are momente in care vrea sa te pupe pe gura!(acesta ii spun eu "pupicul interzis") Eu nu sunt pro pupat copiii pe gura si ea uneori e tare intrigata de asta! si i-am spus ca doar mama si cu papa se pupa pe gura, copiii nu.Dar tot ne mai prinde uneori si ne da cate o "ventuza" :D
Inainte de culcare e "pupaceala".Micuta fiind o foloseam ca sa o invat unde-s ochii, fruntea...iar acum e obisnuinta :) Un pupic pe frunte, cate unul pe fiecare ochisor, obrajorii,nasucul, barbita si suzeta! (da, noi inca mai avem suzeta cand ne culcam sau cand facem vreo buba)
Aveam si un joc cu pupici :) (acum nu il mai jucam atat de des, dar am avut perioade cand il jucam frecvent) .In general zona de joaca e cea a capului.Eu ma gandesc unde as vrea sa-i dau un pupic si ea trebuie sa ghiceasca unde vroiam sa-i dau pupicul.Daca ghiceste(cam greu) tot eu continui,daca nu se schimba rolurile, dar de fiecare data ii dau pupicul unde ma gandeam.Poate fii un joc fara cuvinte....Ea imi arata cu degetelul si eu dau pupicul unde ma gandeam....:)
Il foloseam si ca joc in masina :)
V-am pupacit!

Un comentariu:

  1. Doua pupacioase! Si eu am invatat-o pe a mea si pana acum mi-a aplicat pupicii cu nr 6) si 1). Numai mie :). In ultimul timp de cele mai multe ori intinde doar obrazul sau mana ca sa fie pupata, nu sa pupe ea. Imi place la nebunie sa o rasfat si ne pupacim in fiecare zi :)
    A & a

    RăspundețiȘtergere