o fetita cu rochita

o fetita cu rochita
Karine Elena Lett

miercuri, 9 iunie 2010

iarasi perle...

Cum spuneam in postul anterior, am avut serbare la gradi...si eu am ajutat la organizare...si am avut ocazia sa ma intalnesc cu mamica unei prietene de-a Karinei.Si, spre surprinderea, mea sunt intrebata:
"Nu sunteti insarcinata, nu?"
eu:" ????"
" Va intreb, pentru ca fata mea mi-a spus ca Karine va avea un fratior sau o surioara.."
eu:"nu,nu,nu sunt insarcinata..."
"Banuiam eu :), Karine i-a spus Tanyei ca va avea o surioara..."
":)...??...:D "
"Uff...ca doar nu m-am ingrasat in halul ala" :D(eu in gandul meu :D )..."parca n-am ditamai burta!!!"

Mai tarziu, acasa(dupa ce povestisem mai multora) o intreb si pe Karine....
"Karine, i-ai spus Tanyei ca vei avea un fratior sau o surioara? "
"mmmhh Da!Biensure!"
"Pai, de ce?"
"Parsque c'est vrai!" ("Pentru ca e adevarat")
"Karine, stii...mama nu are un bebe in burtica...Uite..nu am...(si-i arat burta "plata" )"
"Mais je sais ca! "("Dar stiu asta"), cu un aer "ea chiar crede ca nu stiu"
"Pai si atunci?"
"Pas maintenent!Mais, tu aura un bebe dans ton ventre!"("Nu acum, dar o sa ai un bebe in burtica")
"Nu stim asta..."
"Mais biensure! Tu m'a deja dit ca moi je seras un grande soeur.Pas une petite!"("Dar bineinteles!Mi-ai spus deja ca eu voi fii o sora mai mare si nu una mai mica")
Discutia a continuat...Noi ii spusesem candva ca ea nu va putea avea o sora mai mare , pentru ca e deja cea mai mare...si ea a interpretat ca va avea una mai mica. :)

Sa scriu ca-mi pune uneori pielea pe bat??? Deci...am momente in care imi vine...sa o trimit la servici cu tac-su!!! Nici nu pleaca Franck bine si incepe!Si o face intentionat!!!Si culmea! Reuseste!!! :D
La masa e buba...stau pana la 1h18min(pe ceas) langa ea, dandu-i sa manance(ca la bebelusi).Ea nu are treaba...se joaca...nu ma baga in seama..."karine mananca!"...."Karine mesteca!" "Karine e tarziu" karineeeee karineeee karineee
Bineinteles ca am si parte de raspunsuri gen "Mie nu-mi place sa ma grabesc.E asa.Pour la vie!(pentru toata viata)" :D
Mda...trebuie sa strangem putin surubul ca se ingroasa gluma.Prietene, prietene, dar eu sunt ma-sa!
Apoi are si momente(si nu rare) in care e adorabila...Poti pleca fara nicio problema oriunde cu ea.Cu siguranta nu va face o figura.Buba e doar acasa, cu mami, in rest...un ingeras(dar o sa gaseasca mami leac) Am fost la gratar la niste prieteni sambata seara...Nu am zis ca avem copil.Era ea si 5 adulti.Nu am auzit-o...s-a jucat singura pana a adormit pe canapea....asa ca noi am putut continua pana....taaarziiiuu in noapte :)
Deci nu e cazul sa ma plang :)

Alte perle...
Astazi, nu vroia sa-si puna singura colantii.I-am spus ca trebuie sa se imbrace ca eu am altceva de facut. Imi spune ca s-a saturat sa tot faca asta si ca asta e treaba mea, ca d'aia sunt mamica! :D(are 4 ani si 5 luni!!)
Apoi ma tot intreba de cimitirul de elefanti din "roi lion"(regele leu). Ca:
K:" Si leii se duceau tot acolo cand erau batrani, batrani?"
eu:"nu, aveau alt cimitir..."
si tot asa ...ajungem ca sunt si cimitire pentru oameni....M-am ferit sa spun, dar mi-am zis...nu mint.
Incepe sa aiba lacrimi in ochi si sa-mi spuna ca ei ii e frica si ca nu vrea. :( Multe intrebari pe tema asta.Si i-am spus ca sufletul ei o sa zboare sus la cer si o sa devina un ingeras;Aici a zambit putin.
k:"Si o sa fiu un ingeras fetita? "
eu:"da, probabil"
k:"Si cum o sa am aripi?"
eu:"nu stiu exact mami, o sa vezi atunci..."
k:"Si cum o sa am parul?asa?"-adica cum il are acum
eu:"???"
k:"da, cred ca, da"" Si o sa am rochita?"
Incerc sa schimb subiectul...(mai incercasem, dar fara izbanda)
Ii spun: "mami, sunt intrebari pe care le vei intelege mai bine cand vei fii mare, cand vei fii mamica!"
K: "Dar eu vreau acum.Si tu esti o mamica si daca eu nu inteleg, tu trebuie sa-mi explici" (sunt cuvintele ei! in fr-ro)
Si am ajuns la nori...si vrea sa inteleaga cum "ploua" si "de ce plou"a....si cu tunetele si trasnetele...(macar astea au explicatii :D)

problema e ca gata....ce papusi, petshopuri si alte cele...Carti de fizica, chimie si biologie! Trebuia sa le iau iar la mana, sa spun ce trebuie si nu tampenii :D
Tineti-mi pumnii!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu