o fetita cu rochita

o fetita cu rochita
Karine Elena Lett

joi, 17 iunie 2010

ultima boacana

Ultima boacana a fost facuta luni, 14 iunie :D. Karine luni dimineata a zis ca e obosita si ca nu vrea sa se duca la gradinita.In mod normal nu face ce vrea ea, dar avand in vedere ca in noaptea de duminica spre luni a facut cosmaruri si nu a dormit prea bine...plus ca eram si eu acasa...am zis ok, o las doar dimineata acasa.Era intr-adevar obosita...s-a trezit pe la 9.45. Apoi a venit Gabi la noi(sa ma vopseasca pe mine) si karine era tare incantata...atat de incantata incat a inceput sa se coafeze singura pana cand si-a blocat peria in par :D.A venit sa ne spuna...dar cum eram murdare pe maini, i-am spus sa aiba rabdare si sa mai astepte putin pana terminam.Cum tot tragea de perie, Gabi i-a spus sa nu mai traga ca o incurca mai rau si n-o sa o mai putem scoate decat daca taiem cu foarfecele....
nu dupa mult timp vine spunandu-ne ca gata, a reusit sa scoata peria.Ok.Terminam si noi si Karine vine si spune:
"Mama, uite, imi pica par din cap"...
"????"....
Cum credeti ca-si scosese peria din par???? Cu foarfecele, bineinteles!!!!Avea o super "freza" :D...isi taiase o bucata buna din parul din fata. Ce sa fac???
Iii spun ca e o prostie mare(initial m-a busit rasul) si ca ne ducem doar la coafor sa ne tundem , nu acasa!!!Nu i-a picat bine, dar asta e.sa-i fie invatare de minte! Plus ca o saptamana nu are voie sa mai foloseasca foarfecele.
Marti dimineata am incercat...sa fac cumva sa "remediez", dar "dezastrul" era prea mare...asa ca marti seara am ajuns la coafor. :) Si-am facut o mica schimbare de look :) Acum avem breton!
Dar ssssttt....E secret!Nu trebuie sa stie buni!Trebuie sa-i facem o surpriza ! :)

Si inca 30 de ore si decolam spre buniiiii :)) E foarte incantata. Acum e la picnic cu doamna educatoare si colegii de gradi'. Sa vedem ce "minuni" au mai facut. :) Plus ca duminica e "ziua tatalui" si-i pregatim surprize...doar ca le va avea cu 2 zile inainte...cum noi nu suntem cu el duminica...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu