o fetita cu rochita

o fetita cu rochita
Karine Elena Lett

joi, 17 iunie 2010

zi mare

Azi Karine a fost la picnic cu colegii de gradinita...de fapt au fost la un liceu horticol, unde au "gradinarit" si au si mancat acolo la iarba verde.A venit foarte incantata cu 2 ghivece(unul cu un capsun si celalalt cu o floricica :) )
Dupa gradi, am hotarat sa mergem sa cumparam un cadou pentru ziua tatalui....dar pe drum treceam pe langa bijuterii...si Karine imi spune sa mergem sa-i fac gauri in urechi. ???? "esti sigura??" o intreb eu, minunata(care de ceva luni incerc sa o conving sa mergem sa faca gauri in urechi) . Mi-am zis "acum e momentul"; daca copilul vrea...chit ca promisesem ca nu voi fii eu cea care voi merge cu ea la "facut gauri in urechi", ci taica-sau(poveste lunga)
Intram in prima bijuterie...(nici nu eram sigura daca fac sau nu piercing in toate bijuteriile) Intreb si mi se spune ca fac doar copiilor de peste 5 ani. Buf...Karine era putin dezamagita.O intreb din nou daca chiar vrea? Si-mi spune ca da.Mergem in cea de-a doua bijuterie(care era in drumul nostru) si aici imi spune ca nu-i nicio problema.Fac pe loc. O aseaza pe scaun , dreapta.Incepe mai intai sa faca niste puncte cu carioca...a sters si a facut de cateva ori...(stergea cu dezinfectant...o doamna tare draguta, care-mi cerea mie parerea, dar eu habar nu aveam si incepusem sa si transpir toata) Karine era foarte vesela.Ia pistolul...fixeaza si trage. ufff Karine se schimba la fatza, mai sa planga.Doamna rapid se indreapta spre urechea nr 2, spunandu-i sa nu miste! Asculta.Trage iar....si gata! Ufff...eu eram acum bucuroasa, dar micuta mea a inceput sa planga spunandu-mi ca o doare rau :(....ofof.Doamna i-a dat o bombonica sa mai treaca... A plans un pic...apoi am mers rpd acasa si am luat-o pe "suzi" prietena noastra si durerea ne-a mai trecut.Apoi am mancat o inghetata si a trecut de tot! :)
deci gata....azi 17.06.2010 ne-am facut gauri in urechi!
Acum karine e foarte incantata si mandra de "cercelusii ei" (provizorii ce-i drept) .Bineinteles ca am incurajat-o si i-am spus ca e cea mai curajoasa fetita(si e, pe bune! eu n-as fii stat...:D) Iar reactia lui papa a fost pe masura.S-a simtit tare mandra de ea! :)
Trebuia sa notez asta...acum fug sa mai fac la bagaj...mao e si maine o zi(o jumatate de zi ) ce-i drept...dar du copilul, ia copilul plus masa de pranz...nu-mi mai ramane mult timp...
Ah...inca ceva important! :) Am primit "carnet de suivi" (caietul de "note" al karinei....). Cum plecam maine, directoarea ni l-a dat sa-l semnam :) .Din vreo 40-50 de rubrici avem 2 de B restul numai A :). Suntem foarte mandri de ea! Se pare ca a avut un an excelent si ca s-a adaptat foarte bine. B-urile le-a avut la pronuntie...( e explicabil deoarece e bilingva si are o mama acasa care poceste franceza :D ) Tare ne-au uns la suflet comentariile educatoarei :).

Un comentariu:

  1. Si eu sunt mandra de Karine care are de acum cercei ;-) Pupici si de-abia astept sa va vad.

    RăspundețiȘtergere