o fetita cu rochita

o fetita cu rochita
Karine Elena Lett

miercuri, 9 iunie 2010

se apropie sfarsitul anului scolar...

si cum se apropie vacanta de vara(aici incepe pe 3 iulie) au inceput "festivitatile" cu o luna mai devreme. Pe 5(adica sambata) am avut serbarea la gradinita! :) Toata saptamana trecuta nu am avut voie sa intram in gradinita...deoarece se expuneau "capodoperele" prichindeilor si trebuia sa fie o surpriza pentru cei mari :).
Surpriza a fost si faptul ca am facut o otita si o rino-sinuzita...si joia dinainte am stat acasa.Vinerea am mers, sa nu ratam repetitia.Dar oricum, bolnava sau nu, Karine tot in forma e!N-are nicio treaba!
Si sambata, zi mare...dupa gimnastica am avut 30 min sa ajungem acasa, sa ne schimbam si sa mergem la gradi.Toate astea: Karine si papa!!!( ca mama era la gradi de dimineata sa ajute cu pregatirile...).Au fost speed-eri :) ...doar ca nu a fost timp si de "coafura" :) si cea de dimineata nu a rezistat :) Noroc ca am avut palarioara!
Serbarile aici sunt mai "calme" Se face un cor si apoi se fac diferite jocuri pentru copii si se pregateste un aperitiv(toti parintii contribuie cum pot si sunt voluntari care organizeaza). Oricum, a fost frumos.Copiii ne-au incantat cu cantecele si apoi s-au amuzat in curtea gradinitei.Era o multime de parinti,bunici si copii (sunt 95 elevi...asa ca a fost suficienta lume...)
Toata lumea trebuia sa fie imbracata in negru(pantalon sau fusta) si alb. Karine, a purtat o ie alba! Ca doar e romanca! Si si incepe sa spuna la toata lumea " eu sunt si franceza si romana" :))
Am admirat si desenele....greu de gasit toate! Peretii gradinitei(culoarul) si sala de motricitate erau tapetate de desene!!!
Azi, miercuri, am avut serbarea la engleza( la mini-schools) .Aici au facut niste joculete si au cantat si apoi a fost o gustare. Tare haiosi!
Karine era foarte emotionata! :) si bucuroasa in acelasi timp :)
Pe 26 ar fii trebuit sa participam la spectacolul de la gimnastica ritmica...dar noi vom fii in Romania, asa ca vom rata asta.(inca nu i-am explicat ce si cum...dar sper sa nu fie probleme..)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu