o fetita cu rochita

o fetita cu rochita
Karine Elena Lett

duminică, 7 februarie 2010

am fost la mareeee! :)

Da, vineri dimineta mi-a venit ideea sa plecam undeva, nu foarte departe de casa. Nu prea stiam unde si am hotarat sa mergem la mare, intr-un hotel cu piscina :). Zis si facut! Imi pare rau ca inca n-am gasit "buba" aparatului meu foto si nu pot pune poze....:(
Sambata, dupa ora de gimnastica(Karine face gimnastica ritmica si noi gimnastica"de intretinere") am plecat.
Fata mea "Mama, si on va a la mer ca va dire que je vais passer chez les moiens?"(Mama, daca mergem la mare inseamna ca o sa trec in grupa mijlocie?) "Nu mama, ca asta nu e vacanta mare, e o minivacanta!O sa treci in grupa mijlocie dupa ce o sa mergem la mare si o sa stam muuulttt"(eu, mai demult cand ma intreba cand va trece in grupa mijlocie, i-am spus ca dupa vacanta mare, adica dupa ce o sa mergem la mare.Si uite ca a tinut minte!)
Tot discutam noi de bebelusii din burta si cum ca ea cand era in burtica mea statea in "apa" si "inota".Ma intreaba:
"Si stateam cu ochii deschisi?Si nu-mi era frica?" ...
eu:"Nu mama,.. blabla"
"Si cum respiram?"
eu:"Pai bebelusii nu respira...blabla.."
"Est-que tu pourrais me voir?"(ma puteai vedea?)
eu:"Da, cand mergeam la doctor....bla"
"Et pourquoi tu ne me donne pas de jouets?"(si de ce nu-mi dadeai jucari?)
eu:"???...."
"Et moi je mangais prin buric?"(exact asa a zis-"si eu mancam prin buric?")
eu:"Da....blabla"
si tot continua dialogul....
Apoi in masina se reia discutia.Spune ca e fata mare si ca nu-i mai e frica sa intre cu capul in apa, dar ca-i trebuie masca si tuba ca sa poata respira.Apoi ii spune lui papa ca ea cand era in burtica mea statea cu ochii deschisi si nu-i era frica.Si papa ii spune ca in burtica la mama nu putea oricum vedea nimic ca era intuneric.La care ea: "Mais comme meme, quand tu ouvrais la bouche?"("Dar totusi, cand deschideai gura"-mi se adresa)...si papa "Oh,oui,tu ai la logique":)))
Si am ajuns la mare...si fata mea nu s-a putut abtine si a intrat in apa!Cu cizmele doar!Alerga dupa valuri :) S-a tavalit in nisip si am adunat scoici. A doua zi a fost la piscina (ca broscuta vreo ora si jumatate a stat in apa) si apoi iar nisip si alergat dupa valuri si i-a umplut buzunarele de scoici lui papa! Foarte incantata ca in sfarsit chelnerii i-au adus de fiecare data si ei meniul(adica e "om mare") si ca spune ea ce vrea :)(bautura si desertul) si ca pentru prima oara la hotel a avut pat de "om mare" :) Adica nu patut de bebe si nici cu mama si papa, patul ei ca e "fetita mare" :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu