o fetita cu rochita

o fetita cu rochita
Karine Elena Lett

miercuri, 10 februarie 2010

o zi proasta...

Fiind miercuri, am trandavit putin...Karine avea engleza la 9.45, dar...a facut o gastro de toata frumusetea! :( Exact cand sa ajungem la cursul de engleza(eram in fata usii)...buf...si ne-am intors acasa(era curs deschis azi si ne-am dus si noi, parintii)...Acasa, am dezinfectat toata casa...Ea, in forma!Chiar ne-a ajutat...doar ca din cand in cand mai facea pauze de toaleta, apoi dus ...si tot asa...In total pana acum a vomat de 3 ori si a facut vreo 4 dusuri...:(
Doarme acum...sa vedem cum va fii...culmea e ca si pediatra si medicul de familie nu lucreaza azi...E in forma doar ca... "nu mai vreau sa vomite"(vorbele ei) si "c'etais bien si on avait des couches comme les bebes"(era bine daca aveam scutec ca bebelusii)
Plus ca la curatenie, azi, a spus ca-l ajuta pe papa ca el are mai mult nevoie de ajutor :D...si apoi imi spunea mie ca fac ei bucataria ca sunt mai rapizi...ca daca ar sta dupa mine...:D :)
:(

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu