o fetita cu rochita

o fetita cu rochita
Karine Elena Lett

marți, 9 februarie 2010

discutii fresh

Azi la masa:
Karine: Arretez de discuter!!! (imitand probabil ceea ce se intapla la cantina, la gradi)
Eu:Pai, de ce mama? La masa, acasa, putem vorbi. Asa putem povesti care ce a facut: papa, mama si tu.
Karine:Et moi je dois parler de gradinita? :)
oui...

Apoi, eu trebuia sa plec si i-am spus ca o sa o culce papa.
k:"Mais non, tu va laver mes dents!"
a:"Nu pot pentru ca nu mai am timp!"
k:"Mais si, parsque papa ne me lave les dents comme ca(si-mi arata ca nu ii spala dintii pe vertical) et comme ca(si-mi arata si maselele) .
:) A cautat motiv valabil folosindu-se de punctele mele fragile :D (pt cine nu stie , am o obsesie cu spalatul dintilor) Dar nu am cedat! Am pupacit-o si am plecat :)
eu:"La revedere ma cherie!"
ea:"Ta cherie pour toujours?"("Draga ta pentru totdeauna?")
Am plecat razand....:)
Si uite cum iti umple un copil inima si sufletul...prin niste simple si banale cuvinte :) iti indulceste ziua oricat de grea ar fii fost :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu