o fetita cu rochita

o fetita cu rochita
Karine Elena Lett

joi, 4 februarie 2010

"minuni"

Acum ca mi-am amintit scriu repede...

1)Era(cred) pe la 2,5-3 ani(nu cadeam de acord asupra datei exacte, dar dupa mine cam perioada asta era...vara 2008) cand Karine mergea des cu papa la piscina.Bineinteles a venit si faimoasa intrebare "Papa, dar eu de ce n-am ca si tine?" (intelegeti voi ce) Eu povestesc din ce mi s-a povestit...(bine ca am scapat eu de intrebarea asta :D) si a trebuit sa-i explice ca fetitele sunt asa si baietei sunt asa;ca papa e un baiat si ca ea si mama sunt fetite... Si raspunsul ei a fost "ok, papa".
Acum de cand mergem la gradinita (si toaletele nu sunt deloc separate....se vad unul pe altul) avem alta mare dilema! "Dar eu de ce nu pot sa fac pipi in picioare, ca un baiat?" si-mi arata cum....hmmm....oare sa-i spun ca se pare ca prin exercitiu si ea ar putea ajunge sa faca "pipi din picioare" ....hmmm...mai bine nu! :D

2)In august-septembrie am venit acasa, in Romania.Tata era la serviciu. Acum de sarbatori am venit iar....Tata, tot la serviciu.La care Karine "Mais qu'est que se passe?Tata il est mort ou quoi?"("Dar ce se intampla?Tata e mort sau ce?") I s-a facut dor de tata(a se intelege "bunicul") si mi-a zis sa vina el la ea... :)

6 comentarii:

  1. Super ideea cu blog-ul dar mai ales "perlele" :):):)
    Astept si altele...
    pupici!
    Dory

    RăspundețiȘtergere
  2. ce tare esti Saveasco! f bine! asa ne mai binedispui si pe noi cu intrebarile Karinei... Dar pe mine ma intereseaza mai mult cum reactionati voi la intrebarile ei :-)

    RăspundețiȘtergere
  3. :))....de cele mai multe ori tragem adanc aer in piept, nu radem....si incercam sa raspundem.facem si noi ce putem .:) imi pare rau ca nu am scris mai demult....dar voi lua "notitele" si voi incerca sa le adaug in retrospectiva....

    RăspundețiȘtergere
  4. am ras de nu mai pot!!foarte tari perlele...mi te si imaginez fiind serioasa si ce iti trece tie prin cap:D
    copii cum sunt adusi pe lume??
    nica de genu asta inca??
    mary

    RăspundețiȘtergere
  5. Stie cum vin copiii pe lume.Din burta de la mamica lor. Uneori intreaba cand o sa aiba si ea bebe...ca nu stie cand o sa aiba...cand mananca mult zice ca a facut burtica si ca "on peut dire que j'ai un bebe dans mon ventre" :)....("am putea spune ca am un bebelus in burtica")

    RăspundețiȘtergere