o fetita cu rochita

o fetita cu rochita
Karine Elena Lett

marți, 23 februarie 2010

de vineri si pana acum...

Cum a fost fetita cuminte si si-a luat pana la urma medicamentul....si oricum se stransesera 5 "inimioare vesele", sambata a avut parte de o surpriza: am mers la Disney.(o sa pun poze de indata ce dau de capat aparatului foto...) Vremea a tinut cu noi(n-a plouat cum anuntasera la meteo, dar n-a fost nici foarte cald),asa ca am petrecut o zi frumoasa mai mult afara la aer.
Duminica am trandavit si ne-am jucat pe acasa, iar luni am plecat in est, la mamie si papi.Noi suntem in vacanta acum, iar Karine e foarte incantata ca va sta o saptamana la bunici.
Ce perlute am mai scos intre timp...
1) Eu stergeam pe jos in bucatarie(ca mancase un purcel). Karine vine la mine si pe un ton destul de urat imi spune "Asa, sa faci curat peste tot " Nu intelegeam...Avea un ton urat si nu-mi placea...O intreb ce se intampla? De ce vorbeste asa. Imi spune ca ea e mama si eu copilul...
??ok...
-Daca tu esti mama si eu copilul, copiii nu fac curat, doar ii ajuta pe parinti, asa ca treci sa faci curat!"
-"Mais non, moi je suis la mechante maman!Et toi tu est Cendrillon!Et tu dois travailler et nettoyer partout!"-Ba nu, eu sunt mama cea rea!Si tu esti Cenusareasa!Si trebuie sa muncesti si sa faci curat peste tot!-(pastrandu-si frumosul ton :D)
In sfarsit i-am inteles si eu tonul....uff...:)

2) In drum spre bunici vorbea cu mamie la telefon...Nu stiu ce-i spunea soacra-mea la telefon, dar o aud"Mais commont tu veux ca je vois le gateau? Je suis au telefon!Ca marche pas!Mais on arrive toute de suite!"("Dar cum vrei sa vad prajitura?Sunt la telefon!Nu se poate!Dar ajungem in curand")
Apoi i-a dat raportul si lui papie...I-a spus ca nu am putut merge prea repede ca sunt multe masini care ne blocheaza si ca sunt radare care ne fac fotografii...
Tot in masina(drumul pana la parintii lui Franck e lung, sunt 450km si facem cam 4,5 ore cu o mica pauza) imi spune ca-i place mai mult sa mearga cu avionul, ca merge mult mai repede decat masina.Ca pe strada sunt multe masini care ne blocheaza si o enerveaza asta.(true , daca prindem trafic)

3) Faimosul ei subiect cu bebelusii...A redus acum numarul.A spus ca ea crede ca va avea 2 bebelusi , dar ca nu stie inca cine va fii papa (tatal) al bebelusilor ei si cum il va chema...

Astazi(23\02) ne-am si tuns! :) Adica...Ieri am adormit cu un colier de bomboane la gat :D si am transpirat putin(va imaginati ce "lipicioasa" am devenit )si apoi ca sa punem capac...si o acadea a ajuns prin par...Cum trebuia sa ne tundem, am profitat si ne-am si spalat parul acolo(asa evitam sa udam pansamentul) Si aici ar trebui sa pun o poza...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu